Відповідь досить передбачувана: так, звичайно можуть. А тепер кілька слів, як це працює:
🚎 затори. Візьмемо для прикладу #Київ, тут одні з найбільших заторів, але й досліджень тут також найбільше. Цікаві дослідження трафіку проводить А+С Україна, і якщо подивитись на графіки (є середня і поточна) то звичайно між цими величинами різниця є але, на основі середньої затримки ми можемо побудувати графік для кожної зупинки з поправкою на середню затримку. Ці дані роздруковуються на звичайному принтері і розміщуються на зупинках. Якщо ситуація змінюється і трафік покращується то без проблем вносяться відповідні поправки і знову кілька гривень на друк паперу і оновлені розклади на зупинці. Саме тому розклади руху, які ми виробляємо друкуються на простому папері - щоб при потребі їх легко та з мінімальними затратами можна було замінити.
👨✈️водії часто не хочуть дотримуватись графіку. Особливо часто ввечері, на пустих дорогах не хочеться їхати повільно. причини різні...пуста дорога, кінець зміни, хочеться додому, а подивіться як я можу... і проконтролювати водіїв самими лише диспетчерами не можливо. Але, якщо на зупинках встановлені графіки то пасажири які очікують на певний рейс стають союзниками диспетчерів і повідомляють, якщо водії йдуть швидше графіку. До речі, розклади це не для того щоб водії повзли наче черепахи... навіть навпаки, якщо дорожня ситуація дозволяє то якраз варто будувати графіки (і показувати їх пасажирам) так, що, максимально швидко і безпечно можна було проїхати по маршруту. Громадський транспорт має бути швидким адже це важливо для працюючих людей, які поспішають у справах. Досвід Вінниці, Житомира, Хмельницького, Кременчука показу, що після встановлення розкладів на зупинках водії стали більш дисциплінованими.
🚧ремонт дороги. Він часто трапляється і через нього є дуже багато незручностей всім. утворюються затори, відміняються певні маршрути, натомість створюються інші, які йдуть іншою трасою. Як пасажири дізнаються про це? Як правило в Україні в кращому разі в новинах, або на сторінці міської ради. але стоячи на зупинці хто з нас пригадає кудою той тимчасовий маршрут їде та як часто? Наш підхід інший: ВСІ пасажири повинні навіть на період ремонту мати можливість планувати свій час, тому на період ремонту ми розробляємо і встановлюємо розклад тимчасового маршруту. візуально він інакший і більше привертає уваги (на жовтому папері), але головне що на кожній зупинці цього маршруту є його актуальний розклад.
В наш час найважливішими є люди. А організації, які займаються транспортом мають піклуватись, щоб часу на дорогу витрачалось менше, а на економічну активність та сім'ю більше. Такі цінності важливі для нас і намагаємось поширити в українських містах.